średnia prędkość na dłuższych dystansach

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Paweł-SK
    Ambiente
    • 2009
    • 125

Zamieszczone przez Purchawa
    IMO ten co to opracowal mial "leb"
    dokladnie... :szeroki_usmiech
    moze nasze forum by tak zaczelo zarabiac na swoje utrzymanie itp...
    mysle ze sa u Nas tacy ludzie co by umieli zdzialac takie licytacje... :?:

Zamieszczone przez Salvatore
    Ktoś słyszał o tym, żeby komuś udało się coś w takim systemie kupić
    Nie
    mozna ustawic automat co za Ciebie licytuje i tak mozna sobie przebijac do bólu i do łez,a zwłaszcza łez :wink:
  • lukaswoj
    Classic
    • 2008
    • 31

Witam

Wróciłem z wakacji nad morzem (trasa Lublin - Darłówko - Lublin).
    Podróż w jedną stronę trwała około 9 godzin.
    Dystans ~690km (jechałem przez Gdańsk).
    Prędkość średnia - 81 km/h

Czy to duże tempo podróży ?

Pytam bo:
    - nie mam doświadczenia na dłuższych dystansach (ogólnie przejechałem dopiero około 10 000 km z czego tylko 3000 km w trasie)
    - irytuje mnie piszcząca z tylnego siedzenia małżonka, która jak tylko zobaczy na prędkościomierzu >= 110 to zaczyna marudzić i zastanawiam się czy to ona jest przewrażliwiona czy ja jestem wariatem drogowym
    - wkrótce wybieram się do Holandii, mam do przejechania 1300 km i zastanawiam się ile czasu zajmie mi ta podróż

Z góry dzięki za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski

Komentarz

• redhead
      Ambiente
      • 2008
      • 161
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

81? to zależy - dzień? noc?

jak dzień to z tymi remontami jakie są i korkami to w miare poprawny wynik

jak w nocy to bardzo słabo

110 ? nie nie jestes wariatem drogowym

srednio za dnia po polsce jadąc tak średnio wychodzi właśnie - ilość spowalniaczy i natężenie ruchu jest coraz większe - a dróg nie widać

jak chcesz szybciej - wybierz się do innego kraju

--------